Do -29% popusta na sve detox programe s kodom USKRS20
D
S
M
S
0
Sadržaj

Povezani članci

Juicefast Detox

Reset gumb za tvoje tijelo.

Planovi prehrane

Kompletna prehrana za sve tvoje ciljeve.

Energija u pokretu

Male bočice - veliki rezultati.

Zdravi obroci

Fast food, ali ne junk food.

7 savjeta kako se vratiti u radni ritam 

Jeste li se upravo vratili na posao nakon odmora? Sanjate li još uvijek o surferskim valovima na Pelješcu i onoj nevjerojatnoj slastičarnici na plaži? Možda ne možete prestati razmišljati o tome kako je bilo zabavno roniti u na Paklenim otocima ili poželite da se već sljedeći vikend vratite u glamping camp na Bled? 

Što god bilo, svi se možemo složiti da prvi dan povratka na posao nakon plaćenog slobodnog vremena može biti težak. Uostalom, tko ne bi želio zauvijek ostati na odmoru?

Međutim, kada umjesto normalne uznemirenosti, povratak oslobađa više negativnih osjećaja, vrijeme je da se pozabavite svojim summertime bluesom. 

Istraživanja pokazuju da alarmantnih 87% ljudi koji se vraćaju na posao doživljava tjeskobu ili stres pri povratku. Nakon dužeg vremena provedenog izvan radnog okruženja, povratak na posao znači suočavanje s promjenom okoline. To može izazvati osjećaj nelagode i nesigurnosti. 

Tijekom praznika ljudi često imaju više slobodnog vremena i autonomije u svojim aktivnostima, a povratak na posao može značiti gubitak osjećaja kontrole nad vlastitim rasporedom. 

Ponovno suočavanje s radnim zadacima, odgovornostima i stresom koji su možda bili privremeno zaboravljeni tijekom praznika mogu stvoriti emocionalnu napetost, a velike se promjene događaju i u održavanju koncentracije i fokusa zbog promijenjenog obrasca aktivnosti. 

Treba vremena da se ponovno uskladimo s radnim ritmom, a to može rezultirati umorom i frustracijom. Svako iskustvo povratka na posao nakon ljetnih praznika je individualno, a psihološki faktori mogu varirati od osobe do osobe. Važno je prepoznati te izazove i pronaći strategije za njihovo prevladavanje kako bi se olakšao tranzicijski proces.

U nastavku smo pripremili nekoliko savjeta koje možete razmotriti kako biste umanjili ovu nelagodu.

1. Planiranje i priprema

Prije povratka na posao, ključno je dobro se pripremiti. To uključuje pregled zadatka, obaveza i rokova koje vas očekuju. Dobro strukturirani planovi pomažu identificirati ciljeve, zadatke i resurse potrebne za njihovo ostvarenje. 
Dok temeljita priprema osigurava da ste spremni nositi se s izazovima i neizvjesnostima koje mogu nastati tijekom obavljanja posla. Napravite popis prioriteta kako biste znali odakle početi.

Ako ste već unaprijed planirali svoje zadatke prije ljeta, to će vam olakšati povratak. Ovi koraci omogućuju učinkovito upravljanje vremenom i resursima te povećavaju šanse za postizanje uspješnih rezultata.

2. Postavljanje realnih očekivanja

Budite realni prema sebi. Važno je biti svjestan svojih sposobnosti i ograničenja. Razmislite o svom kapacitetu za rad, energiji i vremenu koje možete posvetiti zadacima. 

Nakon ljetnih praznika, ne možete očekivati da ćete odmah biti potpuno produktivni. Postavite realna očekivanja glede svog tempa rada i spremni budite na to da će trebati neko vrijeme da se ponovno uskladite s radnim zahtjevima.

3. Povrat zdravog životnog stila

Praznici često uključuju obilje hrane, opuštanje i manje tjelesne aktivnosti. Prije povratka na posao, pokušajte se vratiti zdravim navikama. 

Redovito vježbanje, pravilna prehrana i dovoljno sna pomoći će vam da se osjećate energično i spremno za poslovne izazove. Juicefast vam u tome može pomoći! 

Odabirom gotovih paketa obroka i sokova, možete promijeniti svoje životne navike, napraviti detox organizma ili jednostavno- jesti zdravo bez da morate unaprijed planirati i kuhati! 

Hrana ima ključnu ulogu u životnom stilu pojedinca i igra značajan utjecaj na fizičko zdravlje, emocionalno stanje i opću kvalitetu života.

4. Komunikacija s nadređenima i kolegama

Ako imate brige ili pitanja u vezi s povratkom na posao, nemojte se bojati komunicirati s nadređenima ili kolegama.  

Važno je biti otvoren, informiran i spreman surađivati kako biste se brže ponovno uskladili s radnim okruženjem. Otvorena komunikacija može vam pomoći u razumijevanju svih promjena koje su se dogodile dok ste bili na odmoru i pružiti vam smjernice za daljnje korake.

5. Postavljanje kratkoročnih ciljeva

Postavljanje kratkoročnih ciljeva nakon povratka s odmora ima mnoge prednosti. Prvo, to vam pomaže da se usredotočite na najvažnije zadatke i prioritete, čime se izbjegava osjećaj preplavljenosti. 

Osim toga, imajući jasno definirane ciljeve, osjećate se motiviranijima i ispunjenima jer imate svrhu i smjer u svom radu. Kratkoročni ciljevi često su mjerljivi, što znači da ih možete pratiti i ocijeniti.

Ovo vam omogućuje da vidite napredak koji postižete i da bolje razumijete svoje sposobnosti. Također, postizanje tih ciljeva donosi osjećaj postignuća i povećava vaše samopouzdanje. Vaše vrijeme i resursi odjednom postaju puno organiziraniji, a to vodi povećanoj produktivnosti i efikasnosti. 

Ciljevi su također prilagodljivi, što znači da ih možete prilagoditi promjenama u okolnostima ili prioritetima.

6. Razmislite o ravnoteži između posla i života

Nakon dugog odmora, možda ćete osjećati želju da se potpuno posvetite poslu kako biste nadoknadili izgubljeno vrijeme. Međutim, važno je održavati ravnotežu između posla i osobnog života. Nastavite brinuti o sebi i provodite vrijeme s obitelji i prijateljima kako biste održavali ravnotežu. 

Istraživanja su pokazala da osobe koje održavaju ravnotežu između posla i privatnog života često su produktivnije na radnom mjestu. 

Odmor i opuštanje pomažu vam obnoviti energiju i kreativnost, što vam omogućuje bolje obavljanje poslovnih zadataka.

7. Pozitivan stav i promišljanje o prednostima

Umjesto da se usmjeravate na negativne aspekte povratka na posao, pokušajte prepoznati prednosti.  

Ponekad je važno koristiti promjenu perspektive. Pokušajte vidjeti situacije iz različitih kuteva i razmotrite kako bi se mogli usredotočiti na pozitivne aspekte. Razmislite o stvarima za koje ste zahvalni i koristite tehniku vizualizacije da zamislite sebe kako postižete svoje ciljeve i živite svoje snove.  

Razmislite o tome što vas motivira i inspirira na poslu. Fokusirajte se na prilike i izazove koji vas očekuju te na osobni i profesionalni rast. 

Ako ste se ikada osjećali kao da vam treba odmor od odmora – niste sami. Ono što je važno znati je da je zaista prirodno osjećati se tako kad idete s odmora u kojem imate puno kontrole nad ritmom svoje rutine natrag do posla ili kućnog rasporeda gdje možda ne.

Za kraj…

Jedan od najboljih načina da podignete svoje duh i borbu protiv ljetnog bluesa je povezivanje s prirodom. Provedite vrijeme na otvorenom u zelenim površinama, parkovima ili vrtovima i uzmite ljepotu i spokoj svoje okoline. 

Uključite se u aktivnosti poput planinarenja, isplanirajte izlete ili jednostavno uživajte u ležernoj šetnji. Priroda ima izvanrednu sposobnost pomlađivanja uma, smanjenja stresa i poboljšanja cjelokupnog blagostanja, pa čak i nešto tako malo kao 10-minutna hoda, može napraviti veliku razliku. I zašto ne biste svaki vikend napravili neki izlet ili isplanirali aktivnosti? 

Tada to mogu biti mini godišnji odmori koji će održavati ravnotežu između privatnog i poslovnog, proširiti vam vidike i učiniti vas sretnijim. Kada smo sretni i ispunjeni, povratak na posao s bilo kakvog odmora je – piece of cake!