Ljetna tijela se rade u proljeće, iskoristi kod LJETO25 za 25% popusta na checkoutu + pokloni
D
S
M
S
0
Sadržaj

Povezani članci

Juicefast Detox

Reset gumb za tvoje tijelo.

Planovi prehrane

Kompletna prehrana za sve tvoje ciljeve.

Energija u pokretu

Male bočice - veliki rezultati.

Zdravi obroci

Fast food, ali ne junk food.

Briga za crijeva tijekom putovanja

Kako čuvati crijeva na putovanjima

Putovanje je za mnoge od nas omiljeni način bijega od svakodnevice, istraživanja novih kultura i kuhinja. Međutim, promjene u prehrani i ritmu života koje dolaze s putovanjima mogu uzrokovati probleme s probavom i zdravljem crijeva.

Brinuti o crijevima tijekom putovanja znači omogućiti sebi ne samo ugodniju avanturu nego i očuvati svoje zdravlje. S nekoliko jednostavnih savjeta, možete uživati u svim čarima putovanja, a da pritom ne zanemarite svoje tjelesne potrebe.

Zašto je briga za crijeva važna tijekom putovanja

Kada se zaputite na putovanje, neizbježno dolazi do promjene uobičajenog ritma života. Uzbuđenje koje prati istraživanje novih kultura i kulinarskih delicija može imati neočekivani učinak na vaša crijeva.

Briga za crijeva tijekom putovanja ključna je za održavanje dobrobiti, jer neuredna crijevna flora može prouzročiti neugodnosti poput nadutosti, probavnih smetnji ili čak putničku dijareju što može utjecati na vaše ukupno iskustvo putovanja.

Razumijevanje kako održavati ravnotežu crijeva pomoći će vam da uživate u novim avanturama bez brige.

Promjene u prehrani i ritmu

Jedan od najvećih izazova tijekom putovanja je promjena prehrane. Lokalna jela i začini koje niste navikli konzumirati mogu šokirati vašu probavu.

Bitno je pristupiti novoj hrani s mjerkom i postepeno uvesti nove okuse kako bi vaša crijeva imala vremena prilagoditi se.

Također, pokušajte održavati redoviti raspored obroka čak i kada ste u pokretu. To znači jesti laganije obroke više puta dnevno kako bi se izbjegla preopterećenost probavnog sustava.

Izazovi s higijenom i vodom

Putujući u nove destinacije, posebno u zemljama u razvoju, često se susrećemo s drugačijim standardima higijene i kvalitetom vode. Da biste zaštitili svoje crijevo, izuzetno je važno piti flaširanu ili pročišćenu vodu.

Isto tako, izbjegavajte konzumaciju hrane koja nije dobro termički obrađena ili je izložena vanjskim elementima. Umjesto toga, odaberite svježe sastojke iz pouzdanih izvora.

Oprezno s ledom u piću i uvijek koristite flaširanu vodu za četkanje zuba. S tim jednostavnim koracima znatno smanjujete rizik od putničkih bolesti i crijevnih smetnji.

Savjeti za održavanje zdravlja crijeva

Održavanje zdravlja crijeva tijekom putovanja je ključno kako biste ostali energični i uživali u svakom trenutku svoje avanture. Evo kako:

  • Izbjegavanje problematične hrane

Putovanja često mame s raznolikom i egzotičnom hranom koja može biti izazov za vaša crijeva. Kako biste izbjegli probavne smetnje, važno je biti svjestan hrane koja vam obično stvara probleme.

Pokušajte izbjegavati tešku i masnu hranu, kao i one s visokim sadržajem šećera. Također, dajte prednost kuhanim jelima nad sirovim, posebno kada je riječ o mesu i plodovima mora, kako biste smanjili rizik od infekcija.

Razmišljanje o izboru hrane dok ste na putu pomoći će vam da se osjećate bolje i uživate puno više u novim okusima.

  • Hidratacija i probiotici

Dovoljna hidratacija ključna je za održavanje zdravlja crijeva. Voda pomaže u održavanju probavnog sustava glatkim i efikasnim, smanjujući mogućnost zatvora, koji može biti čest pratilac putovanja.

Uz to, konzumiranje probiotičkih napitaka ili jogurta može unaprijediti vašu crijevnu mikrofloru i ojačati imunitet. Probiotici su dobri mikroorganizmi koji pomažu u očuvanju zdrave ravnoteže u crijevima, a uzimajući ih tijekom putovanja, štitite svoj probavni sustav od nepoželjnih gostiju.

Ne zaboravite uvijek imati pri ruci bocu vode, a probiotike dodajte u svoju jutarnju rutinu kako biste pomogli crijevima da ostanu u formi dok istražujete svijet.

Kako izbjeći komplikacije

  • Krećite se

Barem jednom u sat vremena se ustanite i protegnite noge ako dugo putujete vlakom ili avionom. Ako putujete automobilom, češće se zaustavljajte kako biste mogli prošetati. Dhir kaže da je kretanje važno za povećanje protoka krvi kroz crijeva, što može pomoći u održavanju regularne stolice i olakšati simptome zatvora.

  • Jedite vlakna

Ljudi na odmorima često jedu ono u čemu uživaju, no takva hrana možda nije uvijek najbolja za zdravlje vaše probave. Naravno da se svi vole počastiti na putovanjima, ali pazite da još uvijek konzumirate dovoljno vlakana. Dhir preporuča bobičasto voće, orašaste plodove, sjemenke i druge grickalice bogate vlaknima.

  • Razmislite o probioticima

Probiotici su mikroorganizmi koji pomažu održavati zdravlje “dobrih” bakterija u probavnom sustavu.Oni podržavaju regularnu stolicu i olakšavaju simptome nadutosti, ali mogu i poboljšati otpornost gastrointestinalnog sustava na poremećaje.

Istraživanja pokazuju da regularno uzimanje probiotika može pomoći u izgradnji imuniteta i zaštititi tijelo do opasnih patogena.

Prirodni lijekovi i kada posjetiti liječnika

Za olakšavanje blažih probavnih problema, probajte prirodne lijekove kao što su đumbir, koji može smanjiti mučninu, ili pepermint čaj koji smiruje stomak.

Probiotici su također odličan izbor za održavanje zdrave crijevne flore. Ako prirodni lijekovi ne pomognu ili ako doživite ozbiljne simptome poput dugotrajne dijareje, visoke temperature ili krvi u stolici, bitno je što prije potražiti liječničku pomoć.

Vaše zdravlje treba biti na prvom mjestu, stoga nemojte oklijevati posjetiti liječnika ako mislite da je to potrebno.

Zaključak

Putovanje ne treba biti razlog za zanemarivanje vaših crijeva. Uz pravilnu pripremu i osluškivanje svog tijela, vaše putovanje može biti ispunjeno lijepim trenucima, a da pritom ne pati vaše zdravlje.

Birajte hranu koja je blaga za vaš probavni sustav, pijte puno vode i ne zaboravite nastaviti sa svojim uobičajenim rutinama vezanim za probavu koliko je to moguće.

Vaša crijeva su temelj vašeg zdravlja, stoga ih čuvajte i na putovanjima. Tako ćete se osjećati bolje i uživati u svakom novom iskustvu koje putovanje pruža.

Prijavi se na Juiceletter
i iscijedi 15% popusta

*ponuda vrijedi za prvu kupnju

15%
POPUSTA

Prijavi se na Juiceletter
i iscijedi 15% popusta
*ponuda vrijedi za prvu kupnju